Pastaruoju metu, mokantis anglų kalbos, kalbantieji gimtąja anglų kalba tampa aukso vertės. Ar iš tikrųjų jie yra tokie vertingi?
Norint palyginti lietuviakalbį mokytoją ir kalbantį gimtąja anglų kalba, reikia suprasti, kokias savybes anglų kalbos mokytojas apskritai turėtų turėti, neatsižvelgiant į jo tautybę. Perskaitykite ankstesnį įrašą apie savybes, kurias turi turėti mokytojas.
Samdant angliakalbį, ne visi kalbų centrai susidomi ir pasitiki jų kompetencijomis. Tuo tarpu mokėti anglų kalbą ir paaiškinti, kaip ji veikia arba tiesiog mokėti dirbti su vaikais bei valdyti vaikų grupę yra skirtingi įgūdžiai. Ne visi geba paprastai ir aiškiai paaiškinti anglų kalbos vartojimo taisykles, sudominti vaikus, profesionaliai juos prakalbinti bei skatinti aktyviai dalyvauti pamokose.
Todėl prieš renkantis angliakalbį mokytoją, būtina kelti tuos pačius reikalavimus, kaip ir lietuviakalbiams.
Mums dažnai siunčia gyvenimo aprašymus studentai ar atvykę gyventi į Lietuvą užsieniečiai. Retas turintis mokytojo patirties. Žinoma, mes juos pasikviečiame pokalbiui, tačiau dažniausiai jų atsisakome. Ir toliau ieškome savo srities profesionalų, kurie ne tik mylėtų vaikus, išmanytų vaikų psichologiją, su atsidavimu atliktų savo darbą, bet ir gebėtų įdomiai bei linksmai pateikti anglų kalbos vartojimo taisykles bei parodytų vaikų kalbėjimo rezultatus. Šie ekspertai yra tikrai aukso vertės.
Jei manai, kad esi tikras mokytojas bei atitinki mūsų vertybes, drąsiai rašyk:
Mokytojai